De Voorbereidingen - Reisverslag uit Kollumerland, Nederland van John en Agatha Bezu - WaarBenJij.nu De Voorbereidingen - Reisverslag uit Kollumerland, Nederland van John en Agatha Bezu - WaarBenJij.nu

De Voorbereidingen

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John en Agatha

18 Mei 2014 | Nederland, Kollumerland

De laatste week werk afgerond of gedelegeerd, Agatha Tuunster was nog erg druk met haar klantjes, zodat hun tuintjes er weer mooi bij liggen tijdens onze afwezigheid.

Vandaag de koffers van zolder gehaald, blijken een beetje groot te zijn, dit ontlokte de opmerking van Agatha "Wat moet ik in hemelsnaam nog meer meenemen" ......... enfin het laat wat ruimte voor souoverniers.

Dit eerste reisverslagje is maar een testje, natuurlijk liet de computer het weer afweten op het moment supreme, maar na vanalles gereset te hebben dan toch dit verslagje.

We hopen jullie de komende tijd met deze blog een beetje op de hoogte te houden van ons wel en wee en onze belevenissen in the USA>

Oant Sjen

• 18 Mei 2014 - 20:38

Lyda:

Heel veel plezier! We zullen jullie volgen.

• 18 Mei 2014 - 21:42

Anne En Gelbrich:

Agatha en John goede reis en heel veel plezier

• 18 Mei 2014 - 22:48

Henriette:

Wij volgen jullie ook hoor! Alvast goede reis ( en tot morgen)