2nd day, First day with the camper - Reisverslag uit Quakertown, Verenigde Staten van John en Agatha Bezu - WaarBenJij.nu 2nd day, First day with the camper - Reisverslag uit Quakertown, Verenigde Staten van John en Agatha Bezu - WaarBenJij.nu

2nd day, First day with the camper

Door: John en Agatha

Blijf op de hoogte en volg John en Agatha

22 Mei 2014 | Verenigde Staten, Quakertown

Rond half negen op gehaald door Moturis en naar de camper gebracht, uitleg gekregen over alles en dan Hit the road.
Boodschappen in geslagen, natuurlijk eerst een korting kaart gehaald en dan de kar vol laden.
Eerst even onwennig met z`n grote camper ( voor ons doen althans), druk op de weg, vliegt je aan twee kanten voorbij. Al vrij snel Jan en Marja kwijt geraakt en dus maar ieder voor zich. Heel veel rubber gezien langs de kant van de weg, wat ook niet verwonderlijk is met de slechte wegen hier. Onderling gebeld waar we ons bevonden, brug tegen gekomen waar we dus niet onderdoor konden en weer terug naar de high way.
Marja en Jan waren net op tijd bij de camping zodat we nog een plaats kregen voor de nacht. In de nacht verschrikkelijk veel regen en onweer.

Wel een prachtig plekje midden op het platteland, lijkt wel een film.

• 22 Mei 2014 - 16:37

Lyda:

Hoi,

klinkt spannend en leuk! Ik ben benieuwd naar foto's!
    Groetjes aan iedereen,
    Lyda

• 22 Mei 2014 - 17:33

Jaap En Joke:

We genieten uit de verte met jullie mee!Ook wij hebben 2 maal een rondreis door Amerika gemaakt,we praten er nog vaak over!We volgen jullie met interesse!Veel plezier!

• 22 Mei 2014 - 18:54

Cobie:

Geweldig z'on reis ik heb dit met iris ook gedaan in een camper ook door Amerika . Mooi land en zoveel te zien veel plezier Gr cobie