8e tot en met 13e dag - Reisverslag uit Lake Placid, Verenigde Staten van John en Agatha Bezu - WaarBenJij.nu 8e tot en met 13e dag - Reisverslag uit Lake Placid, Verenigde Staten van John en Agatha Bezu - WaarBenJij.nu

8e tot en met 13e dag

Blijf op de hoogte en volg John en Agatha

02 Juni 2014 | Verenigde Staten, Lake Placid

Zo dus een weekje geen of slecht internet gehad, nu wel en dan tijd om de blog bij te werken.

9e dag, door de Apalchian mountains, hoog, ruig en prachtige natuur wederom, onderweg van die typische amerikaanse plaatsjes, net als in de film ...... bij de pomp, jongen met een vettig petje, op de vraag of er met memorial day nog iets te beleven viel, antwoord... I don`t know I only work here. Verder zij de mensen zeer hulpvaardig en makkelijk benaderbaar.
Tot 150 mijl voor Cleveland gekomen.

10e dag, aankomst bij Omer en Marlies, mijn vriend uit de tijd dat ik in Den Haag werkte. Gastvrij ontvangen, huis bekeken, gezellig bijgepraat. omer is 50 en hoeft niet meer te werken, is vooral bezig met zijn beleggingen en apartementen in de stad verhuren. Marlies zorgt voor de kids, Casper de jongste moet nog een jaar op high school, Brandon gaat volgend seizoen naar de university.

11e dag de dames met Marlies shoppen en de guys met Omer door cleveland, alvorens eerst natuurlijk de beurskoersen gecheckt te hebben en nieuwe opportunities gespot te hebben. S`avonds pizza amerikaanse stijl, prima en gezellig

12e dag Niagra Waterfalls, kunnen we kort over zijn, GEWELDIGE. boat trip tot tussen de watervallen gedaan!!!!!!
Daarna camping bij Niagra Falls gepakt.

13e dag Marja en Jan besloten terug USA in te gaan, ivm vele mijlen rijden.
Wij gaan door naar Alongquin national park, lange dag maar zeker een indruk van Canada gekregen, eerst Door Toronto gereden en toen door naar het park......hier stond ineens midden op de weg een Eland, zeer bijzonder, hadden we in Zweden 3 jaar terug lang om gezocht.
Uiteindelijk belandt op een campsite, vergeven van de muggen, maar na sprayen en een campfire werd het beter, hele avond buiten gezeten
Het voelde heel ver vn huis in deze wildernis.

Ok nu even pauze, de bbq staat aan en het vlees is klaar hier in lake placid, we zijn hier overigens weer herenigd met Jan en Marja

• 02 Juni 2014 - 08:14

Lyda:

Wauw, wat een avonturen!

• 02 Juni 2014 - 14:14

Koen:

Wauw, dat klinkt super goed zeg. Dat stuk door Canada moet ook bijzonder zijn geweest. Ik ben benieuwd naar de foto's.