maandag 2 juni - Reisverslag uit Montpelier, Verenigde Staten van John en Agatha Bezu - WaarBenJij.nu maandag 2 juni - Reisverslag uit Montpelier, Verenigde Staten van John en Agatha Bezu - WaarBenJij.nu

maandag 2 juni

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John en Agatha

03 Juni 2014 | Verenigde Staten, Montpelier

Vanmorgen eerst een hike door de bergen, mooie riviertjes en beekjes, tot 12.00 uur, daarna rustig vertrokken naar essex, hier met de campers op een pont het champlain choclat lake over. Totaal onbekend voor ons, maar zo groot dat het einde niet te zien is. Heerlijke overtocht lekker windje en 25 graden. Daarna nog 2 uurtjes gereden door Vermont, weer een heel ander landschap, heuvels,bergen, koeien, lijkt wat op frankrijk. Nu lekker op de camping wijntje chipjes en straks lekker risotto van Agatha.

Morgen weer een andere staat, New Hampshire.

• 03 Juni 2014 - 20:33

Peter :

Hallo Agatha, Marja, John en Jan,
    Jullie reisverslag gelezen en het is volgens mij een heel leuke, avontuurlijke en afwisselende vakantie. Leuk om te lezen, ik krijg er zo ook zin om die kant op te gaan. Nog heel veel plezier gewenst!.

Gr. Henriëtte en Peter.