5 Juni donderdag - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van John en Agatha Bezu - WaarBenJij.nu 5 Juni donderdag - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van John en Agatha Bezu - WaarBenJij.nu

5 Juni donderdag

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John en Agatha

05 Juni 2014 | Verenigde Staten, Boston

Regen, regen en nog eens regen, van Portland naar Boston via de rode weggetjes, sightseeing door alle kleine dorpjes. Tientallen stoplichten en hoe dichter bij Boston hoe drukker, tot we plotseling een tolpoort tegen en willen we een tunnel in rijden, zegt de tolbeambte, u heeft een propaantank en die mag dus niet door de tunnel. Geparkeerd voor de tunnel, een echte amerikaanse cop erbij en wij onder begeleiding door de tunnel (de big dig).
Via de korte route, voor authorized vehicles only, door geleidt naar route 93, geen bekeuring en nog een happy holiday gewenst.

Al met al een snelle actie, bracht ons eestuk verder in de file over 7 banen, zo ver dat we Marja en Jan achterop reden, zij mochten dus wel gewoon door de tunnel.

Uiteindelijk aanbeland op de Old Duck camping ... voor Adults. Moe en een ervaring rijker