7 juni zaterdag - Reisverslag uit Eastham, Verenigde Staten van John en Agatha Bezu - WaarBenJij.nu 7 juni zaterdag - Reisverslag uit Eastham, Verenigde Staten van John en Agatha Bezu - WaarBenJij.nu

7 juni zaterdag

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John en Agatha

07 Juni 2014 | Verenigde Staten, Eastham

Vroeg opgestaan, sewer tank leeg, water vol, benzine er in en afgereisd naar Cape Cod, 2 uur rijden, om 11.00u stonden we al weer in Easthem. Koffie, fietsen afgeladen en naar het strand gefietst, de atlantische oceaan, ben wel even door geweest, maar stervens koud nog. Paar uurtjes aan het strand gelegen, prachtig weer, beetje geschilderd. Klein aquarelletje, roep plotseling een dikke amerikaan die schuin achter ons zit, HOW MUCH DOES IT COST?
I WAS AN ARTIST AND IT WAS A FANTASTIC PAINTING.
Voor mij was het wat mislukt, maar ja als je er iemand blij mee kunt maken, schiderijtje weggegeven, HE WAS DELIGHTED AND SURE WOULD FRAME IT.

Na het strand het fietspad langs de COD afgefietst, komen we op het eindpunt Marja en Jan tegen,ondertussen ook gearriveerd en op de fiets.
Gezellig.

Nu terug bij de camper, glaasje wijn en straks eten, zo jullie zien een camping met wifi.

Morgen walvissen spotten, wordt vervolgd.